Паперові чи картонні реєстраційні журнали - поліграфічна продукція
Сума
49 770 UAH
UA-P-2024-02-01-006555-c cc0c5794f19f4311b157334fa75bdf83
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 лютого 2024 16:48
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент фінансів Одеської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02315044
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, Одеса, 65026, вул.Жуковського, буд.13
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паперові чи картонні реєстраційні журнали - поліграфічна продукція, Журнал реєстрації вхідної кореспонденції (100арк., тверда обкладенка) Форма А4 - 14 штуки, Журнал реєстрації вхідної кореспонденції (50арк., тверда обкладенка) Форма А4 - 20 штуки, Журнал реєстрації вихідної кореспонденції (100арк., тверда обкладенка) Форма А4 - 20 штуки, Журнал реєстрації вихідної кореспонденції (50арк., тверда обкладенка) Форма А4 - 20 штуки, Журнал пустографок (вертікальні) 50 арк., м`яка обкладенка) Форма А4 - 20 штуки, Журнал пустографок (вертікальні) 30 арк., м"яка обкладенка) Форма А4 - 20 штуки, Журнал обліку відпусток (30 арк.тверда обкладенка) Форма А4 - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 49 770 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 49770 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Післяплата 100 %, протягом 10 календарних днів

Документи замовника

01 лютого 2024 16:49
Електронний підпис