Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга налаштування, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обміну даних, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої̈ системи взаємодії̈ виконавчих органів міської̈ ради з мешканцями міста Дніпра (АС ВВО МР)
Сума
6 041 088 UAH
UA-P-2025-01-21-006009-a ● c940443cb46b4bef9180f3d4d1bcca1f
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 січня 2025 10:49
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40429588
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Дніпро,
49000,
просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги у сфері інформатизації, а саме: Послуга налаштування, супроводження та забезпечення безперебійного функціонування системи електронного обміну даних, що використовується для забезпечення потреб автоматизованої̈ системи взаємодії̈ виконавчих органів міської̈ ради з мешканцями міста Дніпра (АС ВВО МР)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 041 088 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 6041088 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2025
11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно підпункту 5 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178
Документи замовника
21 січня 2025 10:50
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |