ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Система виявлення росту мікробів із зразків крові або стерильних рідин організму колориметричним методом автоматична (ДК 021:2015: 38434540-3 - Біомедичне обладнання; НК 024:2023: 56747- Аналізатор бактеріологічний для ідентифікації та визначення антимікробної чутливості IVD (діагностика in vitro) автоматичний))
Сума
1 150 000 UAH
UA-P-2023-11-17-001754-a c90c8047e444426daa8ab8248e19e541
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 листопада 2023 10:25
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26464978
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, 88017, вул. Грибоєдова, 20А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Система виявлення росту мікробів із зразків крові або стерильних рідин організму колориметричним методом автоматична (ДК 021:2015: 38434540-3 - Біомедичне обладнання; НК 024:2023: 56747- Аналізатор бактеріологічний для ідентифікації та визначення антимікробної чутливості IVD (діагностика in vitro) автоматичний))

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 150 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 1150000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

17 листопада 2023 10:30
Електронний підпис