ДК 021-2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, файли для документів)
Сума
2 000 UAH
UA-P-2019-08-27-000299-a c8f456bfca67447bb385bb7bd0de0bf4
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 серпня 2019 09:50
Електронний підпис не накладено

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №72 "ВЕСЕЛА ПЛАНЕТА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #26443090

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021-2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, файли для документів), Бумага 500л 80 g/m “C” Pro80 - 10 упаковка, Файл А4 глянцевый 30 мкн - 2 упаковка, Папка-регистратор(сегрегатор) А4 BUROMAX,50ММ(26,Сиреневый) - 2 штука, Папка-регистратор(сегрегатор) А4 BUROMAX,50ММ(16,Темно-зеленый) - 2 штука, Папка-регистратор(сегрегатор) А4 BUROMAX,50ММ(02,Синий) - 1 штука, Папка-регистратор(сегрегатор) А4 BUROMAX,70ММ(13,Бордовый) - 2 штука, Папка-регистратор(сегрегатор) А4 BUROMAX,70ММ(14,голубой) - 2 штука, Папка-регистратор(сегрегатор) А4 BUROMAX,70ММ(07,Фиолетовый) - 1 штука, Папка на завязках 0,35 - 20 штука, Скоросш.А4 карт. 0,35 - 20 штука, Скоросшиватель с прозрачным верхом А4 Economix (03,Красный) - 5 штука, Скоросшиватель с прозрачным верхом А4 Economix (04,Зеленый) - 5 штука, Скоросшиватель с прозрачным верхом А4 Economix (06,Оранжевый) - 5 штука, Скоросшиватель с прозрачным верхом А4 Economix (12,Фиолетовый) - 5 штука, Ручка шариковая “Maxriter” CELLO(Синий) - 10 штука, Ручка шариковая “Finegrip” CELLO,0,7 мм,(Синий) - 10 штука, Корректор с кисточкой “25 секунд” KORES,20 мл спиртовой - 1 штука, Корректор-ручка AXENT,12 мл - 1 штука, Клей ПВА 200мл Delta by AXENT супер колпачок - 1 штука, Клей карандаш Economix, 21 г - 1 штука, Скобы для степлера № 10 BUROMAX - 1 упаковка, Скобы для степлера №24/6 BUROMAX - 1 упаковка, Стержень шариковый Economix (02,Синий) - 1 штука

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 000 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: серпень, 2019

9. Примітки: ДК 021-2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, файли для документів)