Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
11 722 UAH
UA-P-2021-04-06-001129-b c8c3d36d77a644818744a27196f2468a
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 квітня 2021 10:11
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Чечельницька селищна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04326247
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Чечельник, 24800, вул. Героїв Майдану, 36
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Гумки - 12 шт, Штемпельні подушки - 10 шт, Кулькові ручки - 10 шт, Кулькові ручки - 80 шт, Маркери - 20 шт, Коректори - 10 шт, Олівці - 29 шт, Точила для олівців - 10 шт, Скоби - 25 шт, Кнопки - 9 шт, Затискачі для папірців-записок (біндери) - 5 шт, Канцелярські скріпки - 82 пачка, Дампер (Губки для змочування пальців) - 2 шт, Конверти(з марками) - 200 шт, Фарба для штемпельних подушок - 14 шт, Сегрегатори - 20 шт, Степлери - 1 шт, Клей канцелярський - 21 шт, Скотч - 20 шт, Факсимільна стрічка - 7 шт

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192340-6 — Факсимільна стрічка

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 11 722 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Офісне устаткування та приладдя різне 11722 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

11. Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне

Документи замовника

06 квітня 2021 10:21
Електронний підпис