Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4 щільн. 80 г/м2 (упаковка 500шт)
Сума
58 820,76 UAH
UA-P-2023-02-07-004459-b c88ba3bf62d74443ba7489465f23dcfd
Оголошено тендер
Опубліковано: 07 лютого 2023 16:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ФІЛІЯ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40123423
3. Місцезнаходження: Україна, Київська область, Київ, 03038, Місцезнаходження ВП: 03038, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4 щільн. 80 г/м2 (упаковка 500шт)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 58 820,76 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 0 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2023

11. Примітки: 1. Визнати тендер таким, що не відбувся: № UA-2021-04-22-002911-a з підстави, що передбачена згідно частини 1 п.2 статті 32 Закону, а саме: Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій; 2. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» повторно провести процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4 щільн. 80 г/м2 (упаковка 500шт) на суму 58 820,76 грн. в т.ч. ПДВ;

Документи замовника

07 лютого 2023 16:03
Електронний підпис