Послуги з виконання лабораторних досліджень (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні»), Лот 1 - Лабораторні дослідження води питної (ДК 021:2015: 85145000-7 «Послуги медичних лабораторій»)
Сума
211 723,21 UAH
UA-P-2024-02-27-003522-a c8784813d3f2449dab8010744c98cb91
Оголошено тендер
Опубліковано: 27 лютого 2024 10:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" ТАЛЬНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #24413020
3. Місцезнаходження: Україна, Черкаська область, Звенигородський район, місто Тальне, 20401, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 32
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з виконання лабораторних досліджень (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні»), Лот 1 - Лабораторні дослідження води питної (ДК 021:2015: 85145000-7 «Послуги медичних лабораторій»), Лабораторні дослідження води питної - 834 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
ДК021-2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 211 723,21 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 211723.21 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178

Документи замовника

27 лютого 2024 10:47
Електронний підпис