Канцелярські товари ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
93 000 UAH
UA-P-2024-02-15-002674-b c796af08399c4cc1bc3808ef58bfe78d
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 лютого 2024 14:03
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Департамент економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40506253
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, пр-т Дмитра Яворницького 75
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про організатора закупівлі

5. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #32835966
7. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Яворницького Дмитра, будинок 75, 49000, пр.Яворницького Дмитра будинок 75
8. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про предмет закупівлі

9. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, Сегрегатор А4 70мм двосторонній синій - 100 штуки, Сегрегатор А4 50мм двосторонній синій - 30 штуки, Папка для паперів на зав'язках картон А4-0,40мм - 750 штуки, Олівець графітний НВ - 150 штуки, Швидкосшивач картонний А4+ 0,40мм - 800 штуки, Набір маркерів текстових 3 кольори - 60 пачок, Ручка кулькова, синя - 200 штуки, Ручка кулькова, синя - 60 штуки, Папка на гумці пластикова А4 - 10 штуки, Ніж канцелярський 9мм пластиковий корпус - 10 штуки, Чинка без контейнера металева - 60 штуки, Скотч 48mm*100*40mkm прозорий - 40 штуки, Скотч 18мм х30м прозорий - 60 штуки, Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом А4 - 300 штуки, Щоденник А5 датований - 5 штуки, Щоденник А5 недатований - 8 штуки, Діркопробівач 20арк з лінійкой - 10 штуки, Коректор-ручка 5мл з металевим накінечником - 30 штуки, Файл А4+ 40мкм глянцевий - 320 пачок, Коректор стрічковий 5мм*20м - 5 штуки, Клей сілікатний 50 мл з губкою - 20 штуки, Папка-куточок пластикова А4 - 100 штуки, Линійка пластикова у блістері 30 см чорна - 10 штуки, Кнопки канцелярські - 1 пачка, Клей-олівець 15г PVP - 60 штуки, Клей ПВА 100мл з ковпачком - 50 штуки, Швидкозшивач пластиковий А4 - 50 штуки, Папір з липким шаром 76*76 100арк NEON mix - 200 пачок, Ластик для олівця - 60 штуки, Ножиці офісні 190мм - 10 штуки, Папір для нотаток 85мм*85мм*300арк - 10 пачок, Скоби №10/5 20арк - 50 пачок, Скоби №24/6 30арк - 150 пачок, Дестеплер для скоб з фіксатором - 10 штуки, Степлер №10 12л 50мм - 5 штуки, Степлер №24/6 25л 60мм - 10 штуки, Клипборд-папка А4 - 4 штуки, Папка пластикова А4 притиск - 30 штуки, Конверт немаркований А4 білий - 100 штуки, Конверт немаркований А5 білий - 100 штуки, Портфель пластиковий А4 - 2 штуки, Лоток вертикальний пластиковий 4 відділення - 10 штуки, Шпагат банківський 725м - 3 штуки, Стікер-закладка - 100 пачок, Журнал реєстрації Вступного інструктажу з питань охорони праці - 1 штуки, Журнал реєстрації Інструктажів з питань охорони праці на робочому місці - 1 штуки, Журнал обліку видачі інструкцій з охорони праці на підприємстві - 1 штуки, Журнал реєстрації інструкції з питань охорони праці - 1 штуки, Коректор з пензликом 20мл - 22 штуки, Підставка-органайзер металева сітка чорна - 1 штуки, Лоток горизонтальний металева сітка 3 відділення чорний - 1 штуки, Лоток вертикальний 3 відділення металева сітка чорний - 1 штуки

10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
ДК021-2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197621-5 — Паперові блоки для фліпчартів
ДК021-2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30191100-5 — Архівне устаткування
ДК021-2015: 30192127-7 — Підставки для ручок

11. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 93 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 93000 UAH

13. Процедура закупівлі: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію

14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

Документи замовника

15 лютого 2024 14:06
Електронний підпис
15 лютого 2024 14:03
Договір проект.doc
15 лютого 2024 14:03
Технічні вимоги канцтовари.docx
15 лютого 2024 14:03
ЗАЯВКА канцтовари.doc

Інформація про організацію та проведення закупівлі

Включено в річний план ЦЗО
Підготовка до проведення процедури
Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.

Найменування ЦЗО: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ ЦЗО: 32835966
Термін надання відповіді ЦЗО до: 16 лютого 2024
Дата надання відповіді про включення в річний план ЦЗО: 16 лютого 2024
Документи
16 лютого 2024 13:31
Електронний підпис
16 лютого 2024 13:31
Електронний підпис