30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний білий, формат А4 та канцтовари)
Сума
8 000 UAH
UA-P-2020-11-04-005158-c c768380850fd4a20a335769a1f1d9b99
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 листопада 2020 12:47
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Коропська селищна рада
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04412426
3. Місцезнаходження: Україна, Чернігівська область, Коропський район, смт. Короп, 16200, Вул. Горького, 9
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний білий, формат А4 та канцтовари), Папір офісний, формат А4 - 70 пачка, Скоби для степлера розмір №24/6 - 10 упаковка, Скоби для степлера розмір №10 - 10 упаковка, Ручка кулькова FLAIR Writo-meter 10 км - 10 штуки, Ручка кулькова - 30 штуки, Файли для документів А4 - 6 упаковка, Папка швидкозшивач - 100 штуки, Скріпки круглі - 10 упаковка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 8000 UAH

9. Процедура закупівлі: Спрощена закупівля

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

Документи замовника

04 листопада 2020 12:49
Електронний підпис