ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (повірка Центрифуги (усіх типів), визначення метрологічних характеристик сушильних шаф та термостатів)
Сума
12 874,80 UAH
UA-P-2024-04-19-007006-a ● c6c31d6371a5432c8951988c30d79470
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 квітня 2024 12:24
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДГАЄЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЄЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000441
3. Місцезнаходження:
Україна,
Тернопільська область,
Підгайці,
48000,
ВУЛИЦЯ Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 19
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (повірка Центрифуги (усіх типів), визначення метрологічних характеристик сушильних шаф та термостатів)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 12 874,80 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Інше | Кошти Національної служби здоров'я України | 12874.8 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2024
11. Примітки: Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Документи замовника
19 квітня 2024 12:26
|
Електронний підпис |