Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
137 077,10 UAH
UA-P-2021-11-11-003323-a c67f6e23d1ad45578d98d21d2d3de35b
Оголошено тендер
Опубліковано: 11 листопада 2021 10:42
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Чернівецький обласний центр зайнятості
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05392708
3. Місцезнаходження: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, 58000, Вул. Університетська, 31
4. Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір для друку - 977 пачка, Папір для друку (Папір кольоровий) - 16 пачок, Кулькові ручки (Ручка кулькова) - 100 штуки, Кулькові ручки (Ручка кулькова-автоматична) - 50 штуки, Кулькові ручки (Ручка масляна) - 2750 штуки, Кулькові ручки (Ручка гелева) - 40 штуки, Кулькові ручки (Ручка "пиши-стирай") - 40 штуки, Канцелярські товари (Стрижні "пиши-стирай") - 150 штуки, Канцелярські товари (Файли) - 28 упаковка, Канцелярські товари (Клей-олівець) - 160 штуки, Канцелярські товари (Клей ПВА) - 50 штуки, Канцелярські товари (Скотч канцелярський) - 215 штуки, Олівці - 500 штуки, Маркери (зелений, рожевий, жовтий, помаранчевий) - 460 штуки, Ручки-коректори - 100 штуки, Коректори (Коректор канцелярський) - 30 штуки, Гумки (Ластик канцелярський) - 265 штуки, Оброблені папір і картон (Папір офсетний) - 2 пачка, Канцелярські ножі - 56 штуки, Скоби (Скоби для степлера) - 146 штуки, Степлери - 37 штуки, Діроколи - 36 штуки, Кнопки (Кнопки-цвяшки канцелярські) - 15 упаковка, Самоклейні етикетки (Етикетки-стрілки) - 100 штуки, Затискачі для папірців-записок (Біндери) - 32 упаковка, Паперові блоки для фліпчартів (Папір для фліпчартів) - 74 упаковка, Штампи - 1 штуки, Шредери - 2 штуки, Офісне устаткування, крім меблів (Табличка двостороння) - 135 штуки, Офісне устаткування, крім меблів (Менюхолдер) - 60 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192160-0 — Коректори
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30197120-3 — Кнопки
ДК021-2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30197621-5 — Паперові блоки для фліпчартів
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи
ДК021-2015: 30191400-8 — Шредери
ДК021-2015: 30191000-4 — Офісне устаткування, крім меблів

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 137 077,10 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття 137077.1 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2021

Документи замовника

11 листопада 2021 10:55
Електронний підпис