Шприци ін'єкційні
Сума
70 996 UAH
UA-P-2025-01-15-019133-a c3b165aec463483dba2e3006a61a8fd5
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 січня 2025 15:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41931754
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Житомир, 10020, майдан Визволення, буд. 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Шприци ін'єкційні

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
НК 024:2023: Шприц загального призначення одноразового використання
ДК021-2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 70 996 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 70996 UAH

9. Процедура закупівлі: Запит (ціни) пропозицій

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2025

11. Примітки: З метою ефективного використання публічних коштів проведення даної закупівлі обґрунтовується наступним (у відповідності до Порядку з організації та функціонування системи управління ризиками у Комунальному підприємстві “Центр первинної медико-санітарної допомоги” Житомирської міської ради, затвердженого Наказом КП “Житомирський центр первинної медичної допомоги” на виконання рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 01.11.2023 № 1659): 1. Цільове призначення предмету закупівлі. Цільовим призначенням предмету закупівлі є задоволення потреби підприємства, з метою забезпечення належного його функціонування для надання якісної, доступної та вчасної медичної допомоги жителям громади та переселенцям. 2. Узагальнений кількісний показник про користувачів результатів закупівлі. Користувачами товару є пацієнти та відвідувачі підприємства. 3. Строк, протягом якого результат проведення закупівлі забезпечить потребу користувачів. Потреба користувачів буде забезпечуватись протягом строку, який буде визначений у договорі про закупівлю, укладеного за результатами проведеної закупівлі.

Документи замовника

15 січня 2025 15:52
Електронний протокол річного плану Відкрити у PDF