Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1
Сума
404 000 UAH
UA-P-2021-03-12-001089-c c36a92067a574b928f3acf38b00fade2
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 березня 2021 11:23
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #05406623
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, 68001, вул. Хантадзе. буд. 8-А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів) ДК 021:2015 – 50310000-1, ДК 021:2015 – 50313000-2 – Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки - 2305 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 404 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Кошти міського бюджету 404000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2021

11. Примітки: Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі. Вид закупівлі - відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Документи замовника

12 березня 2021 11:23
Електронний підпис