ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4, файл А4, ручка кулькова синя, біндери для паперу 41 мм.)
Сума
5 214,30 UAH
UA-P-2020-10-01-001341-a c366588c93f04edfb8b1f1c098e2f481
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41904118
3. Місцезнаходження: Україна, Сумська область, місто Кролевець, 41300, вулиця Грушевського, будинок 19
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4, файл А4, ручка кулькова синя, біндери для паперу 41 мм.)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 214,30 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 5214.3 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2020

11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Код ЄДРПОУ 41904118. Категорія замовника 1) орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Перерозподіл планових асигнувань.

Документи замовника

01 жовтня 2020 09:52
Електронний підпис
01 жовтня 2020 09:36
зм_РП_30.09.2020.PDF