ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4, файл А4, ручка кулькова синя, біндери для паперу 41 мм.)
Сума
5 214,30 UAH
UA-P-2020-10-01-001341-a ● c366588c93f04edfb8b1f1c098e2f481
Оголошено тендер
Опубліковано: 01 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41904118
3. Місцезнаходження:
Україна,
Сумська область,
місто Кролевець,
41300,
вулиця Грушевського, будинок 19
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (папір А4, файл А4, ручка кулькова синя, біндери для паперу 41 мм.)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 214,30 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 5214.3 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2020
11. Примітки: Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Кролевецький район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Код ЄДРПОУ 41904118. Категорія замовника 1) орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Перерозподіл планових асигнувань.
Документи замовника
01 жовтня 2020 09:52
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2020 09:36
|
зм_РП_30.09.2020.PDF |