Паливна деревина І-ІІ групи. Код згідно ДК 021:2015-03410000-7 - деревина
Сума
99 996 UAH
UA-P-2024-01-04-002653-c c358f45701594221b5ebf34d9b2dbebb
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 січня 2024 16:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43023377
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н., с. Швайківка, 13331, вул. Осівка, буд. 1А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Паливна деревина І-ІІ групи. Код згідно ДК 021:2015-03410000-7 - деревина, Паливна деревина І групи (тверда порода) - 43 метри кубічні, Паливна деревина ІІ (м'яка порода) - 44 метри кубічні

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 03410000-7 — Деревина
ДК021-2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
ДК021-2015: 03415000-2 — Деревина м’яких порід

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2275 — Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 99 996 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних видаткових накладних Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) 99996 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

11. Примітки: Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних видаткових накладних Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). Примітка: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178.

Документи замовника

04 січня 2024 16:04
Електронний підпис