інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 11,0000га в районі вул. Приозерної с.Вовчинець Вовчинецької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області
Сума
48 956,72 UAH
UA-P-2020-11-18-009333-c c355f77ac1624f55a9431e7de8f0f62b
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 листопада 2020 15:32
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04356194
3. Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, Вовчинець, 76491, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: інвентаризації земельної ділянки орієнтовною площею 11,0000га в районі вул. Приозерної с.Вовчинець Вовчинецької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2281 — Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 48 956,72 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 48956.72 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2020

11. Примітки: 11. Примітки: Причина 1: інвентаризація земельної ділянки орієнтовною площею 11,0000га в районі вул. Приозерної с.Вовчинець Вовчинецької сільської ради Івано-Франківської міської ради Івано-Франківської області, та необхідність проведення відновлювальних дій/робіт (інвентаризація земельної ділянки), коли замовник не міг передбачити дані витрати на закупівлю послуг з проведення інвентаризація земельної ділянки, та відносно них скласти річний план закупівлі на початок фінансового (бюджетного) року, оскільки такі послуги/роботи не передбачались. Обґрунтування: правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлюються також Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон) набрав чинності 20.10.2019 та введений в дію з 19.04.2020. Згідно із п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень ч. 3 ст. 10 цього Закону. Поряд з цим п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що спрощеною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреб у товарах/роботах/послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі необхідності здійснення закупівель замовником у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах (аварії, відновні/поточні ремонти, невідкладні заходи направлені на ліквідацію наслідків стихійних лих, інших випадках додаткових потреб), яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином: Ураховуючи те що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена ч. 3 ст. 3 цього Закону. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листах) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06 та від 03.09.2020 за вих. № 3304-04/54160-06; у відповідях на запити за № №півлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень ч. 3 ст. 10 цього Закону. Поряд з цим п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що спрощеною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. У свою чергу, згідно з ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас ч. 1 ст. 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Висновок: враховуючи, що законом встановлено порядок придбання товарів/робіт/послуг у разі: 1) виникнення додаткової потреб у товарах/роботах/послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедури закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у ч. 4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у ч. 1 ст. 3 цього Закону, оскільки, виходячи зі змісту п. 22 ч. 1 ст. 1 цього Закону та з урахуванням БК України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Отже: - у разі перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель, та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. - у разі необхідності здійснення закупівель замовником у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах (аварії, відновні/поточні ремонти, невідкладні заходи направлені на ліквідацію наслідків стихійних лих, інших випадках додаткових потреб), яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених ч. 1 ст. 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Таким чином: Ураховуючи те що Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку, та беручи до уваги викладене вище, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких встановлена ч. 3 ст. 3 цього Закону. Аналогічна правова позиція викладена у роз’ясненнях (листах) Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 року за вих. № 3302-06/29640-06 та від 03.09.2020 за вих. № 3304-04/54160-06; у відповідях на запити за № №

Документи замовника

18 листопада 2020 15:33
Електронний підпис