ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з впровадження інформаційно-аналітичної підсистеми «Погосподарський облік» програмного забезпечення «АСУД «ДОК ПРОФ 3»)
Сума
330 000 UAH
UA-P-2023-03-29-003071-c c353e73b76d3487ab6217b6088fb0259
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 березня 2023 15:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Виконавчий комітет Мукачівської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04053743
3. Місцезнаходження: Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, 89600, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з впровадження інформаційно-аналітичної підсистеми «Погосподарський облік» програмного забезпечення «АСУД «ДОК ПРОФ 3»)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 330 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 330000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2023

11. Примітки: У березні 2023 р. виникла необхідність у закупівлі послуг з розробки та впровадження окремого модуля «Погосподарський облік» на базі АСУД «ДОК ПРОФ3». Згідно листа ТОВ «ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ» №80/2-23дпк від 22.03.2022 р. вартість послуг з впровадження інформаційно-аналітичної підсистеми «Погосподарський облік» програмного забезпечення «АСУД «ДОК ПРОФ 3» в рамках наданих замовником технічних вимог складає 330 000,00 грн. 16.10.2018 р. виконавчим комітетом Мукачівської міської ради укладено договір № 138 на закупівлю послуг з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення "Автоматизована система управління документами "ДОК ПРОФ 3". Дана інформаційна система зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології. Створення системи документообігу виконавчого комітету Мукачівської міської ради на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» дозволило значно скоротити час обробки даних та зменшити вплив людського фактору при здійсненні операцій по введенню даних, створило єдиний інформаційний простір для вводу, обробки, аналізу, зберігання даних, зменшило витрати на навчання користувачів, адміністрування та супроводження системи, значно підвищило ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшило виконавчу дисципліну, заощаджує час на всіх етапах діяльності працівників, створило єдиний інформаційний і управлінський простір. Виключні майнові права інтелектуальної власності на програмне забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» належали ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» (рішення Державної служби інтелектуальної власності №2996 від 21 червня 2016 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір «Автоматизовану систему управління документами «ДОК ПРОФ 3»). З листа ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” №81/2-23/дпк від 23.03.2022 р. вбачається, що ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” є власником виключних майнових прав інтелектуальної власності на комп'ютерну програму “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3”. Рішенням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №4949 від 11.06.2020 року про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, передано майнові майнові права на твір комп'ютерна програма “Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3” ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” повністю. Пунктом 13 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. З огляду на очікувану вартість предмета закупівлі, керуючись пунктом 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, з метою захисту прав інтелектуальної власності ТОВ “ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ”, найбільш прийнятною процедурою для закупівлі послуг з технічної підтримки комп'ютерної програми “Автоматизована система управління документами “ДОК ПРОФ 3” є закупівля без використання електронної системи.

Документи замовника