Офісне устаткування різне.
Сума
3 080 UAH
UA-P-2024-04-19-003493-a c2819a6068274725ad4e866ef6cc252d
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 квітня 2024 10:34
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 8" Харківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03293913
3. Місцезнаходження: Україна, Харківська область, Харків, 61201, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 53
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування різне., ручка кулькова синя - 50 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 080 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 770 UAH
Інше кошти НСЗУ 2310 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

Документи замовника

19 квітня 2024 10:35
Електронний підпис