Печатки та штампи
Сума
2 350 UAH
UA-P-2021-04-08-003209-b ● c1bdd1f20c9643e880b2f66353fe36b0
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2021 10:54
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40342628
3. Місцезнаходження:
Україна,
Донецька область,
м.Краматорськ,
84313,
вул. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, 8
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Печатки та штампи
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 350 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 2350 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
квітень, 2021
11. Примітки: У зв’язку з розширенням штату, а саме на підставі Розпорядження КМУ № 710-р від 12.06.2020 року «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області» до складу адміністративного центру Краматорської територіальної громади входять наступні населені пункти: Краматорськ, Біленьке, Дмитрівка (Слов’янський р-н), Красноторка, Шабельківка, Ясногірка.
Таким чином, враховуючи кількість населення, яке обслуговуватиме Управління з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надання довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб, довідок про реєстрацію місця проживання осіб, довідок про реєстрацію місця проживання на день смерті та з метою покращення надання адміністративних послуг для мешканців Краматорської об’єднаної територіальної громади працівники Управління будуть здійснювати виїзний прийом громадян у відповідних старостинських округах.
У зв’язку з вищевикладеним та для потреб реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування під час виїзного прийому громадян, виникає необхідність у придбанні двох додаткових комплектів штампів «Місце проживання зареєстроване за адресою» та «Знято з реєстрації місця проживання», двох печаток «Для довідок», а також для потреб видачі довідок необхідна одна печатка «Для довідок».
Було прийнято рішення укласти прямий договір, згідно п.3 ч.7 ст.3 Закону України про публічні закупівлі, оскільки існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із: виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.
Документи замовника
08 квітня 2021 10:58
|
Електронний підпис |