Печатки та штампи
Сума
2 350 UAH
UA-P-2021-04-08-003209-b c1bdd1f20c9643e880b2f66353fe36b0
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 квітня 2021 10:54
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40342628
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, м.Краматорськ, 84313, вул. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, 8
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Печатки та штампи

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 350 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 2350 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2021

11. Примітки: У зв’язку з розширенням штату, а саме на підставі Розпорядження КМУ № 710-р від 12.06.2020 року «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Донецької області» до складу адміністративного центру Краматорської територіальної громади входять наступні населені пункти: Краматорськ, Біленьке, Дмитрівка (Слов’янський р-н), Красноторка, Шабельківка, Ясногірка. Таким чином, враховуючи кількість населення, яке обслуговуватиме Управління з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надання довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб, довідок про реєстрацію місця проживання осіб, довідок про реєстрацію місця проживання на день смерті та з метою покращення надання адміністративних послуг для мешканців Краматорської об’єднаної територіальної громади працівники Управління будуть здійснювати виїзний прийом громадян у відповідних старостинських округах. У зв’язку з вищевикладеним та для потреб реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування під час виїзного прийому громадян, виникає необхідність у придбанні двох додаткових комплектів штампів «Місце проживання зареєстроване за адресою» та «Знято з реєстрації місця проживання», двох печаток «Для довідок», а також для потреб видачі довідок необхідна одна печатка «Для довідок». Було прийнято рішення укласти прямий договір, згідно п.3 ч.7 ст.3 Закону України про публічні закупівлі, оскільки існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із: виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.

Документи замовника

08 квітня 2021 10:58
Електронний підпис