Послуга зі збирання, зберігання, оброблення, знешкодження небезпечних, клінічних відходів та подібних.
Сума
1 040 UAH
UA-P-2020-12-28-005291-c c18b517ab2c348b98a4060cb27e0e7cc
Оголошено тендер
Опубліковано: 28 грудня 2020 13:01
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЗНАМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Знам'янської районної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38844190
3. Місцезнаходження: Україна, Кіровоградська область, Знам'янський район, село Володимирівка , 27452, вул. Дружби, 24 А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуга зі збирання, зберігання, оброблення, знешкодження небезпечних, клінічних відходів та подібних.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 040 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше кошти НСЗУ 1040 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2020

11. Примітки: Лампи люмінесцентні, термометри ртутні, акумуляторні батареї, відходи гумові, зношені шини, відходи полімерних матеріалів, склобій, папір, текстиль, металева стружка, чорні метали, відходи емульсій, відходи забруднені нафтопродуктами, відпрацьвані фільтри, відходи спец одягу, відходи фармацевтичних препаратів, клінічні відходи, біовідходи та інші. Доставка відходів Замовником відбувається за адресою Виконавця.

Документи замовника

28 грудня 2020 13:06
Електронний підпис