Офісне устаткування та приладдя різне для НДЧ
Сума
64 795 UAH
UA-P-2024-03-25-006517-a ● c147c18d3b474e58b4dcb26bab802ced
Оголошено тендер
Опубліковано: 25 березня 2024 12:38
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00493706
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Київ,
03041,
Героїв Оборони, 15
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне для НДЧ, 1. Антистеплер+B5:C33 - 6 штука, 2. Затискачі для папірців-записок (Тип 1) - 20 паковання, 3. Затискачі для папірців-записок (Тип 2) - 12 паковання, 4. Затискачі для папірців-записок (Тип 3) - 9 паковання, 5. Затискачі для папірців-записок (Тип 4) - 6 паковання, 6. Блокнот (тип 1) - 5 штука, 7. Блокнот (тип 2) - 40 штука, 8. Блокнот (тип 3) - 9 штука, 9. Гумка - 60 штука, 10. Діркопробивач - 8 штука, 11. Етикетка самоклеюча в рулоні - 6 рулон, 12. Степлер - 15 штука, 13. Клей (тип 1) - 12 штука, 14. Клей (тип 2) - 2 штука, 15. Клей (тип 3) - 29 штука, 16. Конверт - 3 паковання, 17. Коректор - 13 штука, 18. Лоток (тип 1) - 3 штука, 19. Лоток (тип 2) - 5 штука, 20. Ручка-коректор - 74 штука, 21. Лінійка канцелярська - 6 штука, 22. Маркер (Тип 1) - 10 штука, 23. Маркер(Тип 2) - 36 паковання, 24. Маркер (Тип 3) - 5 паковання, 25. Канцелярський ніж - 5 штука, 26. Ножиці - 18 штука, 27. Олівець (Тип 1) - 45 штука, 28. Олівець (Тип 2) - 95 штука, 29. Олівець (Тип 3) - 2 штука, 30. Швидкозшивач - 80 штука, 31. Папірці для нотаток - 5 штука, 32. Папка (Тип 1) - 60 штука, 33. Папка (Тип 2) - 16 штука, 34. Папка -конверт - 60 штука, 35. Папка-реєстратор (Тип 1) - 23 штука, 36. Папка-реєстратор (Тип 2) - 17 штука, 37. Папка-швидкозшивач (Тип 1) - 68 штука, 38. Папка-швидкозшивач (Тип 2) - 40 штука, 39. Підставка для канцелярського приладдя - 7 штука, 40. Підставка під папір - 2 штука, 41. Кулькова ручка (Тип 1) - 50 штука, 42. Кулькова ручка (Тип 2) - 259 штука, 43. Скоби - 38 паковання, 44. Скріпки (Тип 1) - 45 паковання, 45. Скріпки (Тип 2) - 8 паковання, 46. Скріпки (Тип 3) - 45 паковання, 47. Точкові стікери (Тип 1) - 13 паковання, 48. Точкові стікери (Тип 2) - 4 паковання, 49. Стікери-закладки (Тип 1) - 86 паковання, 50. Стікери-закладки (Тип 2) - 13 паковання, 51. Стрічка клейка (Тип 1) - 2 штука, 52. Стрічка клейка (Тип 2) - 10 штука, 53. Стрічка клейка (Тип 3) - 1 штука, 54. Файли для документів - 39 паковання, 55. Фломастери - 2 паковання, 56. Блок паперу для фліпчарту - 4 штука, 57. Щоденник недатований - 11 штука, 58. Чинка - 36 штука
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30192910-3 — Корегувальна плівка чи стрічка
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30192124-6 — Фломастери
ДК021-2015: 30197621-5 — Паперові блоки для фліпчартів
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2281 — Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 64 795 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 64795 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2024
Документи замовника
25 березня 2024 16:13
|
Електронний підпис |