послуга з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення та постачання примірника та пакетів оновлень(компонентів) комп’ютерної програми "М.Е.DOK" з правом використання на рік (надалі -Модуль "Зарплата")
Сума
1 299,38 UAH
UA-P-2023-12-15-008573-b c112314f2bc34da7acf2539ea7bcd339
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 грудня 2023 15:36
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44831692
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, 52300, вул.Центральна, будинок 13
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: послуга з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення та постачання примірника та пакетів оновлень(компонентів) комп’ютерної програми "М.Е.DOK" з правом використання на рік (надалі -Модуль "Зарплата"), послуга з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення та постачання примірника та пакетів оновлень(компонентів) комп’ютерної програми "М.Е.DOK" з правом використання на рік (надалі -Модуль "Зарплата") - 1 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 299,38 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 1299.38 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2023

Документи замовника