«Послуги технічної підтримки та супроводження системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»»
Сума
733 680 UAH
UA-P-2024-02-23-002723-b c10cf3c378ca416caf58020ec4d1437d
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 лютого 2024 12:43
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #00012925
3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, м. Київ, 01021, вул. Грушевського, буд. 7
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Послуги технічної підтримки та супроводження системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»»

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 733 680 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України з ПДВ. Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 7 (семи) банківських днів після підписання актів наданих послуг (далі – Акт) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. 733680 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2024

11. Примітки: КПКВК 2301350 «Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров’я», за напрямом: «Виконання заходів (проектів) з інформатизації»

Документи замовника

23 лютого 2024 12:44
Електронний підпис