Канцелярське приладдя (код ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
585 000 UAH
UA-P-2023-02-13-001644-a be438287839448f7a6d2b2f98e5a1697
Оголошено тендер
Опубліковано: 13 лютого 2023 11:23
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02000010
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33027, вул. Київська, 78г
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярське приладдя (код ДК 021:2015 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) , Папір офісний А5/80 - 500 пачка, Папір офісний А4/80 - 2000 пачка, Ручка масляна Blue 0,6мм у банці, mix - 7000 штуки, Клей-олівець 9гр. - 2500 штуки, Папка-файл пластикова А4+, 30мкм, з перфорацією на 11 отворів, з тисненням фольгою, 100шт/уп - 600 упаковка, Маркер текстовий, 1-5 мм, рожевий - 50 штуки, Маркер текстовий, 1-5 мм, жовтий - 50 штуки, Маркер текстовий, 1-5 мм, зелений - 50 штуки, Маркер д/дошок, 1-3мм, кругл.вістр., спирт.основа, чорний - 150 штуки, Стрічка самоклейка 45*100 - 50 штуки, Зошит А4 96 арк.,тверда палітурка - 50 штуки, Ніж канцелярський,, 18 мм - 50 штуки, Олівець графітний - 500 штуки, Скріпки 28мм, 100шт. - 100 упаковка, Зшивач №24/6, 26/6 до 20 арк., метал. корпус - 50 штуки, Зшивач №10 Economix пластиковий до 10арк. - 50 штуки, Скоби №24/6 1000 шт. - 100 пачка, Скоби №10, 1000 шт. - 100 пачка, Папка-швидкозшивач (картонна) - 500 штуки, Папка-реєстратор А4, 70 мм, (зібрана) - 100 штуки, Папка-швидкозшивач А4 з перфорацією, фактура "глянець" - 300 штуки, Фарба штемпельна - 300 штуки, Стікери 75х75, жовті - 100 штуки, Коректор-ручка з металевим наконечником - 100 штуки, Біндери для паперу 25 мм - 20 упаковка, Біндери для паперу 32 мм - 20 упаковка, Біндери для паперу 41 мм - 20 упаковка, Біндери для паперу 51 мм - 20 упаковка, Розділювачі, 12х50мм - 100 штуки, Стержень гелевий, 0.6мм - 100 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30193000-8 — Органайзери та приладдя до них
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197200-8 — Теки-реєстратори і канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 585 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ. 585000 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2023

Документи замовника

13 лютого 2023 12:16
Електронний підпис