Канцелярські товари (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
2 820,54 UAH
UA-P-2023-10-23-007226-c be1fbac6e8f04f47964e7c3036a17d1e
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 жовтня 2023 15:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37992989
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, Здолбунівський р-н, місто Здолбунів, 35705, ВУЛИЦЯ КОРОТКА, будинок 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) , Під-ка під календ ПКУ-01 (КіП) - 8 штуки, Клей-олівець, 36г, 4626, NORMA - 12 штуки, Скрiпки, 25мм, 100шт., трикутнi, 4731, NORMA - 10 штуки, Клей ПВА з дозатором, 300 мл., 4-358, 4Office - 1 штуки, Ручка кулькова Butterglide, синя - 24 штуки, Календар перекидний 2024 (офсет 60г/м2) - 21 штуки, Папір для нотаток KNOPKA 85х85 мм х400 арк., білий не клеєний - 10 штуки, Папір для лазерного друку Maestro StandardPLUS А4 80г/м2, 500арк. класB - 1 пачка

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30193600-4 — Тримачі для щоденників або календарів
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30197620-8 — Папір для письма
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 820,54 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання Товару Покупцем, згідно видаткової накладної за фактом постачання 2820.54 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2023

Документи замовника

23 жовтня 2023 16:07
Електронний підпис