Нитки для прошивки документів; діропробивач металевий; файли А4; ножниці офісні; канцелярський ніж; олівець простий; антистеплер; точило для олівців; гумка канцелярська; клей ПВА рідкий; клей олівець; стрічка клейка; стрічка клейка; коректор-ручка; скріпки 25 мм; скріпки 50 мм; степлер великий; степлер маленький; скоби № 24/6; скоби № 10; маркер перманентний чорний; маркер текстовий кольоровий в асортименті; папір для нотаток клейкий; стержні для ручок сині довгі; стержні для ручок сині короткі; стержні для ручок червоні; календар настільний перекидний; щоденник недатований; губка канцелярська; штемпельна фарба; закладки - стікери паперові; серветки для моніторів; штамп
Сума
45 428,60 UAH
UA-P-2023-11-23-003447-c bdfdc0c44adb4fbd8b32a896522e3a73
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 листопада 2023 13:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #21084076
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, місто Рівне, 33028, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
4. Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Нитки для прошивки документів; діропробивач металевий; файли А4; ножниці офісні; канцелярський ніж; олівець простий; антистеплер; точило для олівців; гумка канцелярська; клей ПВА рідкий; клей олівець; стрічка клейка; стрічка клейка; коректор-ручка; скріпки 25 мм; скріпки 50 мм; степлер великий; степлер маленький; скоби № 24/6; скоби № 10; маркер перманентний чорний; маркер текстовий кольоровий в асортименті; папір для нотаток клейкий; стержні для ручок сині довгі; стержні для ручок сині короткі; стержні для ручок червоні; календар настільний перекидний; щоденник недатований; губка канцелярська; штемпельна фарба; закладки - стікери паперові; серветки для моніторів; штамп, Нитки для прошивки документів - 8 штуки, Діропробивач металевий - 21 штуки, Файли А4 - 100 пачок, Ножниці офісні - 16 штуки, Канцелярський ніж - 15 штуки, Олівець простий - 700 штуки, Антистеплер - 15 штуки, Точило для олівців - 21 штуки, Гумка канцелярська - 20 штуки, Клей ПВА рідкий - 70 штуки, Клей олівець - 150 штуки, Стрічка клейка - 60 штуки, Стрічка клейка - 35 штуки, Коректор-ручка - 50 штуки, Скріпки 25 мм - 210 пачок, Скріпки 50 мм - 70 пачок, Степлер великий - 40 штуки, Степлер маленький - 40 штуки, Скоби № 24/6 - 400 пачок, Скоби №10 - 400 пачок, Маркер перманентний чорний - 20 штуки, Маркер текстовий кольоровий в асортименті - 20 штуки, Папір для нотаток клейкий - 20 штуки, Стержні для ручок сині довгі - 300 штуки, Стержні для ручок сині короткі - 300 штуки, Стержні для ручок червоні - 10 штуки, Календар настільний перекидний - 20 штуки, Щоденник недатований - 12 штуки, Губка канцелярська - 10 штуки, Штемпельна фарба - 40 штуки, Закладки - стікери паперові - 10 штуки, Серветки для моніторів - 5 штуки, Штамп - 1 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197321-2 — Антистеплери
ДК021-2015: 30192133-2 — Точила для олівців
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30197400-0 — Канцелярські губки
ДК021-2015: 30194210-0 — Точкові стікери та малярна стрічка
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 45 428,60 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти Пенсійного фонду України 45428.6 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: листопад, 2023

Документи замовника

23 листопада 2023 13:29
Електронний підпис