Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада
Сума
3 000 000 UAH
UA-P-2025-02-05-011123-a bdc74eb5feaf420ca8402f2f5020bd41
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 лютого 2025 13:39
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2025 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ХЕРСОНА" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40713306
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, місто Херсон, 73000, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 37
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з закриття віконних отворів та покрівель; тимчасова консервація несучих стін та покрівель на об'єктах житлового фонду, соціальної інфраструктури, на підприємствах, у комунальних закладах, установах та організаціях, засновником яких є Херсонська міська рада

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 000 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Закупівля здійснюється з урахуванням підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. 3000000 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: лютий, 2025

11. Примітки: Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (закупівля здійснюється з урахуванням п.п. 2 та 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Документальне підтвердження додається у вигляді прикріплених файлів.

Документи замовника