ДК 021:2015 79820000-8 «Послуги, пов’язані з друком» (Послуги з інформаційного висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування та питань життєдіяльності м. Івано-Франківськ)
Сума
3 600 000 UAH
UA-P-2024-01-15-000533-b ● bdc3960abb00413d8f2a56d567d31e91
Оголошено тендер
Опубліковано: 15 січня 2024 09:43
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Департамент стратегічного розвитку, цифрових трансформацій, роботи із засобами масової інформації, комунікації з мешканцями Івано-Франківської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43917768
3. Місцезнаходження:
Україна,
Івано-Франківська область,
місто Івано-Франківськ,
76018,
вул.Грушевського, будинок 21
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
ДК 021:2015 79820000-8 «Послуги, пов’язані з друком» (Послуги з інформаційного висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування та питань життєдіяльності м. Івано-Франківськ)
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 600 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 3600000 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
11. Примітки: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями).
Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: у випадку відсутності конкуренції з технічних причин (абзац 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей) - роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. Відсутність конкуренції з технічних причин повинна бути документально підтверджена замовником. Тобто, замовник застосовує виняток за Особливостями i здійснює закупівлю шляхом укладення прямого договору (без застосування відкритих торгів) з подальшим звітуванням про таку закупівлю відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту (абзац 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей).
Документи замовника
15 січня 2024 09:45
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |