Дирокол, файли, олівці, біндер, клей рідкий, клей олівець, скотч великий, скотч малий, коректор-ручка, скріпки малі, скріпки великі, скоби № 24/6, скоби № 10, стержні для ручок малі, стержні для ручок великі, календар настільний перекидний, щоденник датований, гумка, ручка кулькова, папки на зав’язках, швидкозшивач картонний, теки-реєстратори, штамп б/о, штамп 4927, штамп Pr 40
Сума
54 640 UAH
UA-P-2022-12-09-002412-b bc726ac14ffe4c958ff13b100ff9cfb6
Оголошено тендер
Опубліковано: 09 грудня 2022 11:55
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #21084076
3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська область, місто Рівне, 33028, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7
4. Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Дирокол, файли, олівці, біндер, клей рідкий, клей олівець, скотч великий, скотч малий, коректор-ручка, скріпки малі, скріпки великі, скоби № 24/6, скоби № 10, стержні для ручок малі, стержні для ручок великі, календар настільний перекидний, щоденник датований, гумка, ручка кулькова, папки на зав’язках, швидкозшивач картонний, теки-реєстратори, штамп б/о, штамп 4927, штамп Pr 40 , Дирокол - 2 штуки, Файли - 25 пачок, Олівці - 250 штуки, Біндер - 130 штуки, Клей рідкий - 35 штуки, Клей олівець - 40 штуки, Скотч великий - 40 штуки, Скотч малий - 25 штуки, Коректор-ручка - 65 штуки, Скріпки малі - 220 пачок, Скріпки великі - 80 пачок, Скоби № 24/6 - 350 пачок, Скоби № 10 - 210 пачок, Стержні для ручок малі - 200 штуки, Стержні для ручок великі - 200 штуки, Календар настільний перекидний - 36 штуки, Щоденник датований - 15 штуки, Гумка - 120 штуки, Ручка кулькова - 327 штуки, Папки на зав’язках - 120 штуки, Швидкозшивач картонний - 2050 штуки, Теки-реєстратори - 200 штуки, Штамп б/о - 2 штуки, Штамп 4927 - 1 штуки, Штамп Pr 40 - 2 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197330-8 — Діроколи
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі
ДК021-2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30199700-7 — Друковані канцелярські вироби, крім бланків
ДК021-2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
ДК021-2015: 30192153-8 — Штампи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 54 640 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти Пенсійного фонду України 54640 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: грудень, 2022

11. Примітки: Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Борисенка Олександра, буд. 7. Категорія: Орган соціального страхування

Документи замовника

09 грудня 2022 11:57
Електронний підпис