ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний Maestro Standart + A4 та Maestro Standart + A3)
Сума
82 845 UAH
UA-P-2024-03-19-001811-a bbeb1f2e0b4c443ca0f63b9cb7735175
Оголошено тендер
Опубліковано: 19 березня 2024 09:39
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25253009
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, місто Львів, 79053, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний Maestro Standart + A4 та Maestro Standart + A3)

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 82 845 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 82845 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

Документи замовника

19 березня 2024 09:39
Електронний підпис