Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
3 719 UAH
UA-P-2022-01-26-006110-b bb65ed82b87d409db5023b3f679ec1b3
Оголошено тендер
Опубліковано: 26 січня 2022 12:00
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ДПТНЗ "Новокаховський професійний електротехнічний ліцей"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02548162
3. Місцезнаходження: Україна, Херсонська область, м. Нова Каховка, 74900, вул. Першотравнева, 28
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Файл А4 40мкм Fresh - 4 пачка, Клей-олівець Amos 35г - 5 штуки, Ручка кульк Hiper Max Writer 335 - 10 штуки, Стриж кульк Hiper Maxriter 673 - 20 штуки, Коректор-ручка Economix 8мл - 2 штуки, Скоба №10 Economix - 4 штуки, Скріпки 25мм BM 100шт нікель - 4 пачка, Папір офісний Crystal А4 пачка 500арк - 15 пачка, Скотч 24*0,04*30 BM - 4 штуки, Календар квадратний - 6 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
ДК021-2015: 30199792-8 — Календарі

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 719 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 3719 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2022

Документи замовника

26 січня 2022 12:01
Електронний підпис