Медичні послуги(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні)
Сума
27 615,53 UAH
UA-P-2024-01-31-005437-c bb386bb3814a42b7b4f9a08d346dd044
Оголошено тендер
Опубліковано: 31 січня 2024 15:59
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: СТРИЖАВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК -ІНТЕРНАТ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #03188145
3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, Вінницький р-н.,смт Стрижавка, 23210, вул.Новосільська,39
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Медичні послуги(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні), Проведення заключного медичного огляду головою комісії медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 111 послуга, Огляд жінок лікарем-дерматовенерологом з забором мазка на гонорею для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 98 послуга, Огляд лікарем-дерматовенерологом з взяттям мазка у чоловіків для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 13 послуга, Огляд лікарем-терапевтом для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 111 послуга, Огляд лікарем-отоларингологом для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 10 послуга, Огляд лікарем-стоматологом для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 10 послуга, Дослідження мазка на гонорею для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 111 послуга, Дослідження на яйця гельмінтів для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 111 послуга, Дослідження зішкрібу на ентеробіоз для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 111 послуга, Серологічне дослідження крові на сифіліс реакцією мікропреципітації з кардіоліпіновим антигентом (якісний метод) з забором крові для проведення обов'язкових медичних оглядів працівників окремих професій, відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 - 111 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 27 615,53 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Оплата проводиться Замовником згідно договору. Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої статті 3 цього Закону ". Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: установа , одержувач та розпорядник бюджетних коштів. 27615.53 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

11. Примітки: Згідно з пунктом 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Згідно з абзацом 5 пункту 9 Особливостей під час здійснення публічних закупівель без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. З метою задоволення потреби на 2024 р. у «Медичні послуги(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні)», та враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі необхідно провести закупівлю без використання електронної системи закупівель.

Документи замовника

31 січня 2024 16:00
Електронний підпис