Ручки, олівці, сегрегатори, конверти, та інше дрібне канцелярське приладдя
Сума
3 500 UAH
UA-P-2024-04-04-013770-a bac81a3003794b9da75eef552b132808
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 квітня 2024 16:06
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Львівське комунальне підприємство "Міський центр інформаційних технологій"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #23948670
3. Місцезнаходження: Україна, Львівська область, Львів, 79008, пл. Ринок, 1, кім.327
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Ручки, олівці, сегрегатори, конверти, та інше дрібне канцелярське приладдя, Стакан металевий для письмового приладдя 9 х 9,8 см. колір чорний - 1 штука, Папка - реєстратор А4 50 мм, 2 кільця, РР - 30 штука, Маркер Centropen перманентний CD-Pen, чорний - 5 штука, Олівець Marco чорнографітний НВ 12 штук, шестигранні, картонна упаковка - 2 штука, Бокс для паперів 9 х 9 х 4‚5 см, колір асорті КІП - 2 штука, Конверт С5 самоклеючий білий 80 г/м2, Куверт Україна, продається упаковкою 100 штук - 1 штука, Ручка кулькова Unimax Top Tek Fusion 0,7 мм, колір стрижня синій - 28 штука, Ручка кулькова, чорний колір ,0,7мм - 24 штука

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК021-2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3 500 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) 3500 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: Протокол 84-П

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

04 квітня 2024 16:06
Для забезпечення зберігання документації та забезпечення канцелярськими товарами працівників підприємства на 2024 р