Організація та обслуговування електронної системи обліку/оплати проїзду в комунальному пасажирському транспорті (трамваї) зі справлянням плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП
Сума
6 290 000 UAH
UA-P-2024-01-24-005954-c b9f69ce8ea2f497ca496fda7361c7913
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 січня 2024 15:51
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30950099
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, 50057, майдан Праці, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Організація та обслуговування електронної системи обліку/оплати проїзду в комунальному пасажирському транспорті (трамваї) зі справлянням плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 290 000 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Місцевий бюджет 6119225 UAH
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Компенсаційних/власних коштів (коштів від господарської діяльності підприємства) 170775 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

11. Примітки: Договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, та Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови - відсутність конкуренції з технічних причин

Документи замовника

Обґрунтування закупівлі

24 січня 2024 15:51
Договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, та Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови - відсутність конкуренції з технічних причин
Розгорнути Згорнути