Організація та обслуговування електронної системи обліку/оплати проїзду в комунальному пасажирському транспорті (трамваї) зі справлянням плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП
Сума
6 290 000 UAH
UA-P-2024-01-24-005954-c ● b9f69ce8ea2f497ca496fda7361c7913
Оголошено тендер
Опубліковано: 24 січня 2024 15:51
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #30950099
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
Кривий Ріг,
50057,
майдан Праці, 1
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Організація та обслуговування електронної системи обліку/оплати проїзду в комунальному пасажирському транспорті (трамваї) зі справлянням плати за транспортні послуги з використанням обладнання АСООП
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 290 000 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Місцевий бюджет | 6119225 UAH |
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Компенсаційних/власних коштів (коштів від господарської діяльності підприємства) | 170775 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
січень, 2024
11. Примітки: Договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, та Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови - відсутність конкуренції з технічних причин
Документи замовника
24 січня 2024 15:51
|
Електронний підпис |
24 січня 2024 15:51
|
Протокол обґрунтування АСООП.pdf |
Обґрунтування закупівлі
24 січня 2024 15:51
|
Договір укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, та Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Постанови - відсутність конкуренції з технічних причин
Розгорнути
Згорнути
|