Хліб пшеничний «Троїцький» 0,660 кг, Хліб житній «Дніпровський» 0,670 кг
Сума
7 086,60 UAH
UA-P-2021-05-20-005009-b ● b9e8cb9ffb2a4339a99a2a298d7ae686
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 травня 2021 12:02
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська центральна районна лікарня" Вербківської сільської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01988746
3. Місцезнаходження:
Україна,
Дніпропетровська область,
м. Павлоград,
51400,
вул. Плеханова, буд. 9
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Хліб пшеничний «Троїцький» 0,660 кг, Хліб житній «Дніпровський» 0,670 кг
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 086,60 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 7086.6 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
травень, 2021
11. Примітки: Закупівля проводиться на підставі ст. 3 ч. 7 п.3) абз 1:ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: 3) якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із: виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.
Даний Договір укладається у зв’язку із нагальною потребою забезпечення лікарні хлібом, на період проведення спрощеної процедури, у зв’язку із розірванням попереднього Договору поставки № 122/5 від 05.05.2021 року, додатковою угодою № 1 від 20.05.21 року
Документи замовника
20 травня 2021 12:09
|
Електронний підпис |