Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
10 000 UAH
UA-P-2019-10-18-001670-c b9c1ac78d16146e5a5d67853d1c6fd9a
Оголошено тендер
Опубліковано: 18 жовтня 2019 15:49
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04402824

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Діркопробивач - 5 шт, Зошит для записів А4 м'яка обкл. 96арк. - 10 шт, Клей ПВА - 10 шт, Книга обліку - 20 шт, Коректор 6510 - 20 шт, Лінійка 15 см. - 5 шт, Папір для друку - 45 пач, Папка паперова на зав'язках - 100 шт, Папка пластик "Усы" - 13 шт, Папка реєстратор - 6 шт, Папка швидкозшивач паперова - 100 шт, Степлер великий - 5 шт, Файли (уп.100шт) - 10 шт

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 000 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: жовтень, 2019

9. Примітки: Затверджено рішенням тендерного комітету від 16.10.2019 року

Документи замовника

18 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис