Стакан (180 мл) одноразовий прозорий (100 шт./уп.), тарілка одноразова (205 мл.) підставна (100 шт./уп.), тарілка одноразова (350 мл.* 100 шт/уп.) глибока, мішалка дерев’яна шліфована (800 шт./уп.), ложка одноразова столова біла (100 шт./уп.)
Сума
16 509 UAH
UA-P-2022-12-08-006032-a ● b9ae09a1a8b941a8b2a8b07a95f7d2dd
Оголошено тендер
Опубліковано: 08 грудня 2022 17:00
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Ліцей № 27 міста Житомира
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #22059175
3. Місцезнаходження:
Україна,
Житомирська область,
місто Житомир,
10020,
Проспект Миру 27
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Стакан (180 мл) одноразовий прозорий (100 шт./уп.), тарілка одноразова (205 мл.) підставна (100 шт./уп.), тарілка одноразова (350 мл.* 100 шт/уп.) глибока, мішалка дерев’яна шліфована (800 шт./уп.), ложка одноразова столова біла (100 шт./уп.), Стакан (180 мл) одноразовий прозорий (100 шт./уп.) - 30 упаковка, Тарілка одноразова (205 мл.) підставна (100 шт./уп.) - 30 упаковка, Тарілка одноразова (350 мл.*100 шт/уп) глибока - 30 упаковка, Мішалка дерев’яна шліфована (800 шт./уп.) - 4 упаковка, Ложка одноразова столова біла (100 шт./уп.) - 30 упаковка
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 39222110-8 — Столові прибори і тарілки одноразового використання
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 16 509 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | 16509 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2022
11. Примітки: Відповідно до потреби на 2022 рік. Затверджено 08.12.2022 р. Вид закупівлі – відповідно до абзацу 6 пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 11 « Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року
Документи замовника
08 грудня 2022 17:00
|
Електронний підпис |