Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного термінала на Карантинному молу державного підприємства "Одеський морський торговельний порт" за рахунок штучно створеної території» (Роботи з улаштування постілі на ділянці № 4 огороджувального хвилелому. Підсилення Рейдового молу)
Сума
225 342 241,50 UAH
UA-P-2021-09-21-003763-a ● b953d5ce24a84e049c7dc8461e8a9ea4
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 вересня 2021 17:28
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ДП "АМПУ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38727770
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Київ,
01135,
Україна, 01135, місто Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Інформація про організатора закупівлі
5. Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
6. Код згідно з ЄДРПОУ: #38728457
7. Місцезнаходження:
Україна,
Одеська область,
Одеса,
65026,
Митна пл. 1
8. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Інформація про предмет закупівлі
9. Конкретна назва предмета закупівлі:
Будівництво першої черги (гідротехнічні споруди) контейнерного термінала на Карантинному молу державного підприємства "Одеський морський торговельний порт" за рахунок штучно створеної території» (Роботи з улаштування постілі на ділянці № 4 огороджувального хвилелому. Підсилення Рейдового молу)
10. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
11. Код згідно з КЕКВ: відсутній
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 225 342 241,50 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 225342241.5 UAH |
13. Процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
14. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2021
Документи замовника
21 вересня 2021 17:29
|
Електронний підпис |