Скріпки рельєфні 50мм, скріпки 25 мм трикутна, ручка масл. Hiper Max (синя,) ручка масл. Hiper Max (чорна), текст-маркер круглий (жовтий), клейка стрічка канц. 18мм х 10м, олівець "MARCO", папка-реєстратор А4, 50 мм, гумка "AXENT", діркопробивач металевий, папір А4
Сума
8 557 UAH
UA-P-2023-03-06-000369-b b891a3ebd16a43a4be71993f1110e491
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 березня 2023 09:36
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2023 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ПОКРОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #44070669
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський р-н, село Покровське, 53273, вул.Калнишевського, будинок 19 в
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Скріпки рельєфні 50мм, скріпки 25 мм трикутна, ручка масл. Hiper Max (синя,) ручка масл. Hiper Max (чорна), текст-маркер круглий (жовтий), клейка стрічка канц. 18мм х 10м, олівець "MARCO", папка-реєстратор А4, 50 мм, гумка "AXENT", діркопробивач металевий, папір А4 , Скріпки рельєфні 50мм - 2 упаковка, Скріпки 25 мм трикутна - 2 упаковка, Ручка масл. Hiper Max (синя) - 10 штуки, Ручка масл. Hiper Max (чорна) - 3 штуки, Текст-маркер круглий, жовтий - 1 штуки, Клейка стрічка канц. 18мм х 10м - 2 штуки, Олівець "MARCO" - 12 штуки, Папка-реєстратор А4, 50 мм - 10 штуки, Гумка "AXENT" - 2 штуки, Діркопробивач металевий (до 40арк.), BUROMAX - 1 штуки, Папір А4 щ.80, 500 арк - 30 пачок

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 557 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 8557 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2023

Документи замовника