Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
Сума
8 146 432,80 UAH
UA-P-2025-03-03-011245-a ● b641af47f89d4a16851da0c30265f2b5
Оголошено тендер
Опубліковано: 03 березня 2025 15:02
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #41022900
3. Місцезнаходження:
Україна,
Київська область,
Київ,
Київ,
Київ
4. Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Послуги з ремонту систем кондиціювання повітря пасажирських вагонів
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
7. Код згідно з КЕКВ: відсутній
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 146 432,80 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | 8146432.8 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
березень, 2025
11. Примітки: 6 788 694,00 грн без ПДВ (шість мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто чотири гривні 00 коп.), ПДВ 20% - 1 357 738,80 грн ПДВ (один мільйон триста п’ятдесят сім тисяч сімсот тридцять вісім гривень 80 коп.), разом з ПДВ 8 146 432,80 грн (вісім мільйонів сто сорок шість тисяч чотириста тридцять дві гривні 80 коп.) в т. ч. по:
Лоту №1: - 617 154,00 грн без ПДВ (шістсот сімнадцять тисяч сто п’ятдесят чотири гривні 00 коп.), ПДВ 20% - 123 430,80 грн (сто двадцять три тисячі чотириста тридцять гривень 80 коп.), разом з ПДВ 740 584,80 грн (сімсот сорок тисяч п’ятсот вісімдесят чотири гривні 80 коп.);
Лоту №2: - 3 291 488,00 грн без ПДВ (три мільйони двісті дев’яносто одна тисяча чотириста вісімдесят вісім гривень 00 коп.), ПДВ 20% - 658 297,60 грн (шістсот п’ятдесят вісім тисяч двісті дев’яносто сім гривень 60 коп.), разом з ПДВ 3 949 785,60 грн (три мільйони дев’ятсот сорок дев’ять тисяч сімсот вісімдесят п’ять гривень 60 коп.);
Лоту №3: - 2 880 052,00 грн без ПДВ (два мільйони вісімсот вісімдесят тисяч п’ятдесят дві гривні 00 коп.), ПДВ 20% - 576 010,40 грн (п’ятсот сімдесят шість тисяч десять гривень 40 коп.), разом з ПДВ 3 456 062,40 грн (три мільйони чотириста п’ятдесят шість тисяч шістдесят дві гривні 40 коп.).
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі –послуги -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи замовника
03 березня 2025 15:02
|
Електронний протокол річного плану | Відкрити у PDF |
Обґрунтування закупівлі
03 березня 2025 15:02
|
відповідні обґрунтування оприлюднені в оголошені під планом
|