ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)
Сума
6 997,50 UAH
UA-P-2021-06-10-009146-b b6054b2b78d04c30ac378d82848cf0cf
Оголошено тендер
Опубліковано: 10 червня 2021 15:19
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №11" Дніпровської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #37899757
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, 49080, вул. Висоцького, буд. 2А
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4), Папір А4 500арк Konica Minolta UNIVERSAL 80 г/м.кв. - 75 пачок

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 997,50 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) кошти НСЗУ 6997.5 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

11. Примітки: Папір А4

Документи замовника

10 червня 2021 15:20
Електронний підпис