Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Сума
5 251,56 UAH
UA-P-2023-12-05-002498-c ● b5a07733296c48ae8b4a46f81c00d06d
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 грудня 2023 10:55
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #43556710
3. Місцезнаходження:
Україна,
м. Київ,
04050,
ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), Біндер для паперу 19 мм - 12 штуки, Гумка для стирання - 5 штуки, Олівець - 8 штуки, Папір для друку А4 - 25 пачок, Ручка гелева синя - 17 штуки, Стрічка клейка канцелярська 18мм х 20 м, прозора - 10 штуки, Стрічка клейка канцелярська 48мм х 200 м, прозора - 1 штуки, Скріпки канцелярські круглі, нікельовані, 28 мм - 13 пачок, Маркер текстовий - 3 штуки, Маркер перманентний - 4 штуки, Коректор - 4 штуки, Ножиці канцелярські - 7 штуки, Скоби для степлерів № 24/6 - 10 пачок, Степлер 24/6 з дестеплером - 2 штуки, Фарба штемпельна - 3 штуки
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК021-2015: 30192100-2 — Гумки
ДК021-2015: 30192130-1 — Олівці
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
ДК021-2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
ДК021-2015: 30192125-3 — Маркери
ДК021-2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
ДК021-2015: 30197110-0 — Скоби
ДК021-2015: 30197320-5 — Степлери
ДК021-2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 251,56 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Державний бюджет України | 5251.56 UAH |
9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
грудень, 2023
11. Примітки: Придбання замовником канцелярських товарів за ДК 021:2015 Офісне устаткування та приладдя різне здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, на підставі абз.16 п.13 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) , а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Відкриті торги за предметом Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) UA-2023-11-09-004924-а відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції.
Документи замовника
05 грудня 2023 10:57
|
Електронний підпис |