Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних повідомлень про спрацювання пожежної сигналізації.
Сума
346 908 UAH
UA-P-2024-01-04-000308-c b53ad6c2cbbe4a51a5de7d01be024ed7
Оголошено тендер
Опубліковано: 04 січня 2024 09:18
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02124775
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, 52500, вул. Виконкомівська, 30
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації та цілодобового спостереження з передачі тривожних повідомлень про спрацювання пожежної сигналізації.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 346 908 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 346908 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2024

11. Примітки: Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», код ДК 021:2015 – 75250000-3 – Послуги пожежних та рятувальних служб. Річний план закупівель.

Документи замовника

04 січня 2024 11:23
Електронний підпис