Код ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( заправка та відновлення картриджів)
Сума
25 620 UAH
UA-P-2022-01-20-002389-c b4c84009ba1b44029509c951a7112620
Оголошено тендер
Опубліковано: 20 січня 2022 15:53
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01984180
3. Місцезнаходження: Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг,, 50055, ВУЛИЦЯ КОКЧЕТАВСЬКА, будинок 1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( заправка та відновлення картриджів), Заправка картриджу HP 12А - 15 послуга, Заправка картриджу Canon 703 - 15 послуга, Заправка картриджу Canon 728 - 15 послуга, Заправка картриджу Canon 725 - 15 послуга, Заправка картриджу Samsung MLT-D101S - 15 послуга, Заправка картриджу Samsung MLT-D111S - 15 послуга, Відновлення картриджу HP 12А - 8 штуки, Відновлення картриджу Canon 703 - 10 послуга, Відновлення картриджу Canon 728 - 10 послуга, Відновлення картриджу Canon 725 - 8 послуга, Відновлення картриджу Samsung MLT-D101S - 8 послуга, Відновлення картриджу Samsung MLT-D111S - 8 послуга

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 25 620 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Власні надходження підприємства 25620 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: січень, 2022

Документи замовника

20 січня 2022 15:54
Електронний підпис