Заходи з усунення аварії (поточний ремонт по заміні окремих віконних блоків) в Одеському закладі дошкільної освіти "Дитячий садок" № 8 комбінованого типу Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 142 (код ДК 021:2015 - 45420000-7 (столярні та теслярні роботи).
Сума
195 476 UAH
UA-P-2024-03-21-002992-a b47ef3572a5d407aa45aff28b2b166e4
Оголошено тендер
Опубліковано: 21 березня 2024 10:14
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #40703015
3. Місцезнаходження: Україна, Одеська область, місто Одеса, 65080, вул. Філатова академіка, 2-A
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Заходи з усунення аварії (поточний ремонт по заміні окремих віконних блоків) в Одеському закладі дошкільної освіти "Дитячий садок" № 8 комбінованого типу Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 142 (код ДК 021:2015 - 45420000-7 (столярні та теслярні роботи).

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 195 476 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. 195476 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: На 2024 рік.

Документи замовника

21 березня 2024 10:16
Електронний підпис