Заправка та відновлення картриджів, технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної та офісної техніки (50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки) (код ДК 021:2015 код 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки )
Сума
189 362 UAH
UA-P-2024-03-29-004138-a b3e8eced4a5c48c1a70eb8c1482c457a
Оголошено тендер
Опубліковано: 29 березня 2024 11:38
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Волинський окружний адміністративний суд
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #35123898
3. Місцезнаходження: Україна, Волинська область, Луцьк, 43025, вул.Словацького, 3
4. Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Заправка та відновлення картриджів, технічне обслуговування та ремонт копіювально-розмножувальної та офісної техніки (50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки) (код ДК 021:2015 код 50310000-1-Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки )

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 189 362 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Державний бюджет України 189362 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2024

11. Примітки: Строк дії договору до 31.12.2024р. Категорія замовника: пункт 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами). Вид закупівлі-відкриті торги з особливостями. Місце надання послуги - 43025, Волинська область, м.Луцьк, вулиця Словацького 3. Закупівля здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)

Документи замовника

29 березня 2024 11:46
Електронний підпис