Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
143 370 UAH
UA-P-2022-04-22-000789-a b31fe0deccf946df9ed6fccf02b9a482
Оголошено тендер
Опубліковано: 22 квітня 2022 11:07
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2022 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #02143212
3. Місцезнаходження: Україна, Житомирська область, м. Коростень, 11500, вул. Грушевського, 66
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Папір офісний А4 - 580 штуки, Перфорований папір А4 - 32 штуки, Конверт без марок (162*229) - 300 штуки, Конверт без марок (114*162) - 150 штуки, Конверт без марок А4 - 120 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
ДК021-2015: 30197630-1 — Папір для друку
ДК021-2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
ДК021-2015: 30199230-1 — Конверти

7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 143 370 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет 143370 UAH

9. Процедура закупівлі: Відкриті торги

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2022

11. Примітки: Офісне устаткування та приладдя різне

Документи замовника

22 квітня 2022 11:08
Електронний підпис