Поточний ремонт електромережі в адмінбудівлі управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 73
Сума
545 266 UAH
UA-P-2023-07-12-003785-b ● b2d3bb713782459f85a323a59ba55e35
Оголошено тендер
Опубліковано: 12 липня 2023 17:33
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #25813017
3. Місцезнаходження:
Україна,
Харківська область,
Лозова,
64604,
мікр-н 4, б.73
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Інформація про предмет закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі:
Поточний ремонт електромережі в адмінбудівлі управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, буд. 73
6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
7. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)
8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 545 266 UAH
Джерело фінансування закупівлі | Опис | Сума |
---|---|---|
Місцевий бюджет | Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунок здійснюється після підписання Сторонами акта наданих послуг. | 545266 UAH |
9. Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
липень, 2023
11. Примітки: Очікувана вартість предмета закупівлі виведена відповідно до кошторисної документації , розробленої на підставі договору укладеного між управлінням праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області та ТОФ "ФОПРОЕКТ"
Документи замовника
12 липня 2023 17:35
|
Електронний підпис |