Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації, з питань: Кадри - 2021: електронні трудові книжки , оформлення трудових відносин з 10 червня, електронні лікарняні, електронне ознайомлення з кадровими документами, надомна та дистанційна робота, гнучкий режим робочого часу, нова відпустка у зв'язку з народженням дитини, у зміни у військовому обліку, нове трудових перевірках.
Сума
7 650 UAH
UA-P-2021-06-16-004356-b b2c9e1b5daf04900a23685879bd552bd
Оголошено тендер
Опубліковано: 16 червня 2021 10:58
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2021 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградська центральна міська лікарня" Мирноградської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #01990855
3. Місцезнаходження: Україна, Донецька область, м. Мирноград, 85323, вул. Соборна, буд. 20
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації, з питань: Кадри - 2021: електронні трудові книжки , оформлення трудових відносин з 10 червня, електронні лікарняні, електронне ознайомлення з кадровими документами, надомна та дистанційна робота, гнучкий режим робочого часу, нова відпустка у зв'язку з народженням дитини, у зміни у військовому обліку, нове трудових перевірках.

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 80570000-0 — Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 650 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Кошти НСЗУ 7650 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: червень, 2021

Документи замовника

16 червня 2021 11:01
Електронний підпис