Ручка, олівець, шляховий лист, біндер, файл А5, гумка канцелярська, зошит, пака реєстратор, папка-швидкозшивач з пружиною, папка-швидкозшивач пластиковий, степлер, книга обліку, книга вхідна /вихідна,клей, папір для нотаток, папір газетний
Сума
7 598 UAH
UA-P-2024-04-17-002562-a b2a5385f483a4dfea10e5a06fdcd5214
Оголошено тендер
Опубліковано: 17 квітня 2024 10:04
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2024 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: КП КНП "Білогірський центр первинної медико-санітарної допомоги" Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38297440
3. Місцезнаходження: Україна, Хмельницька область, Білогір'я, 30200, вул.Миру,1
4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

5. Конкретна назва предмета закупівлі: Ручка, олівець, шляховий лист, біндер, файл А5, гумка канцелярська, зошит, пака реєстратор, папка-швидкозшивач з пружиною, папка-швидкозшивач пластиковий, степлер, книга обліку, книга вхідна /вихідна,клей, папір для нотаток, папір газетний, ручка - 50 штуки, Олівець - 26 штуки, шляховий лист - 4 упаковка, біндер - 36 штуки, файл А5 - 4 упаковка, гумка канцелярська - 10 штуки, зошит - 5 штуки, папка реєстратор - 20 штуки, папка-швидкозшивач з пружиною - 4 штуки, папка-швидкозшивач пластиковий - 84 штуки, степлер - 1 штуки, книга обліку - 20 штуки, книга вхідна/вихідна - 3 штуки, клей - 6 штуки, папір для нотаток - 6 штуки, папір газетний - 3 штуки

6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30100000-0 — Офісні техніка, устаткування та приладдя, крім комп’ютерів, принтерів та меблів

7. Код згідно з КЕКВ: відсутній

8. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 598 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) канцтовари товари 7598 UAH

9. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: квітень, 2024

11. Примітки: категорія замовника п.ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні "закупівлі

Документи замовника

17 квітня 2024 10:08
Електронний підпис